قالب نامه های اداری
انجمن تفریحی و تخصصی هیمورا هیچ شعبه دیگری ندارد!!!
تاريخ : پنج شنبه 10 فروردين 1391
نويسنده : وحید اسکای

قالب نامه های اداری - نمونه نامه 1

 

در این مطلب به روش نگارش نامه های اداری خواهیم پرداخت، برای سهولت استفاده و کاربردی بودن این بخش، تنها متن نامه های اداری به صورت قالب کلی آورده شده است که شما فقط با تغییر دادن اطلاعات خودتون میتونید از آن ها استفاده کنید، یعنی توضیحات اضافی و وقت گیر حذف شده است.

حتما برای همه ما روزی پیش خواهد آمد که بخواهیم نامه ای رسمی و اداری بنوسیم پس آدرس این صفحه را در جایی ذخیره کنید.

 

 

 

 

نمونه نامه پاسخ به آگهی ها همکاری و درخواست استخدام:


مدیریت محترم استخدام شرکت ........

باسلام واحترام ،
پیرو درج آگهی استخدام آن شرکت در نشریه ............... مورخ ............ جهت همکاری دربخش ....... آن شرکت ، به پیوست مشخصات و سوابق شغلی خود (رزومه) خود را برای اعلام آمادگی جهت همکاری تقدیم می دارم .
امیدوارم ویژگی های اینجانب ازجمله، تحصیل در رشته ........... و گذراندن دوره های ........ ، تسلط کامل به زبان انگلیسی، داشتن مهارت های ارتباطی قوی، اعتماد به نفس بالا واشتیاق به یادگیری مداوم و به روز نمودن اطلاعات شغلی مورد توجه آن مدیریت محترم قرارگیرد و فرصتی را فراهم سازد تا بتوانم خواست ها و خدمات مورد نظر آن شرکت را برآورده سازم .
ضمن آرزوی توفیق و بهروزی برای جنابعالی، از وقتی که به بررسی رزومه اینجانب اختصاص می دهید تشکر نموده و آمادگی خود را جهت حضور در آن شرکت برای ارائه سایراطلاعاتی که لازم باشد و آشنایی بیشتر اعلام می دارم.

با تشکر - نام و نام خانوادگی
امضاء

 

 

 

 

نمونه متن استعفا نامه اداری:


هشدار : لطفا قبل از نوشتن نامه استعفا تمام جوانب کار را در نظر بگیرید.
استرس و حجم کاری بالا، تنش با رییس و همکاران و درگیری با ارباب رجوع دلیل قابل قبولی برای استعفا نیست. لطفا در حالت عصبانیت تصمیم گیری نکنید


جناب آقای ....

مدیر محترم امور اداری / رییس محترم اداره کارگزینی

با سلام و احترام

بدینوسیله اینجانب ............. به شماره کارمندی ...... و به شماره شناسنامه ....... که از تاریخ ........... در این شرکت با سمت ....... در واحد ...... مشغول بکار می باشم بدلایل شخصی / کاری تقاضای استعفای خود را از تاریخ ............... بحضور تقدیم می دارم.

خواهشمند است دستور فرمایید اداره امور کارکنان درخصوص درخواست اینجانب اقدام لازم مبذول نمایند. بدیهی است اینجانب تا زمان تسویه حساب در خدمت شرکت بوده و در صورت نیاز آمادگی دارم تا آموزش نفر جدید جهت تصدی شغل مربوطه را بر عهده گیرم.
پیشاپیش از حسن نظر جنابعالی کمال تشکر خویش را ابراز نموده و توفیق جنابعالی و دیگر همکاران محترم مجموعه را از خداوند منان خواستارم.

با تشکر و سپاس
نام و نام خانوادگی
تاریخ و امضا

 

 


نمونه نامه درخواست مرخصی بدون حقوق:


جناب آقای .......

رییس محترم امور کارکنان

موضوع : درخواست مرخصی بدون حقوق

با سلام و احترام

بدینوسیله به استحضار می رساند  اینجانب ............. با توجه بروز برخی مشکلات خانوادگی / تحصیلی / شخصی متقاضی استفاده از مرخصی بدون حقوق به مدت ...... ماه از تاریخ ............. می باشم. خواهشمند است درصورت صلاحدید با توجه به نیاز مبرم و ضرورت موضوع برای اینجانب با تقاضای اینجانب موافقت و دستورات لازم را در این خصوص صادر فرمایید.

پیشاپیش از مساعدت و حسن اعتماد جنابعالی کمال تشکر را دارم.

 

 

 

 

نمونه متن آگهی استخدامی:


شرکت تولید ........ برای تکمیل کادر ........ خود در ........،  ازافراد علاقمند و فعال درزمینه ........ که مسلط به یکی اززبان های فرانسه و یا انگلیسی بوده و دارای روابط عمومی و فن بیان عالی باشند دعوت به همکاری می کند. واجدین شرایط درخواست و سوابق خود را ازطریق نمابر.................یا پست الکترونیک ................. ارسال دارند.

 

 

 

 

 نمونه تقدیر نامه برای کارمندان بازنشسته:


تقدیر نامه

همکار ارجمند جناب آقای ........


اکنون که پس از سالها خدمت در راه توسعه شرکت از تاریخ ........ به افتخار بازنشستگی نایل آمده اید ، شایسته است از تلاش و کوشش بیدریغ شما در  پیشرفت ، ارتقاء و گسترش شرکت تشکر و قدردانی بعمل آید.
فرصت را مغتنم دانسته از درگاه احدیت دوران بازنشستگی توام با سعادت و موفقیت برای جنابعالی و خانواده محترمتان مسئلت می نمایم.
بدیهی است جنابعالی عضو افتخاری خانواده بزرگ شرکت ........ خواهید بود .

نام و نام خانوادگی - مدیرعامل

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: بیشتر بدانید، ،
آخرين مطالب